Saturday 11 September 2010

NOTA 7

Tepat jam 2.22 pagi di pagi 3 Syawal...
aku tiba-tiba teringat sahabat2 yg pernah berjuang dan mengharungi kehidupan bersama2.. kak dayah, sofwan, haris, pandi, juden, chao, miking, kak fiza, nor, zi, ana, haini... waaa... rindunya, ya Allah..
aku cepat2 menadah tgn minta diberi ruang bertemu semula.. diberi waktu lagi utk mencipta semula kenangan2 yg indah... (k-box, dance2, late nite muvie sampai panjat pagar, program spks, study grup..) hu3..
sedih pun ada... takut2 pertemuan yg dulu2 itu adalah yg terakhir...
aku minta ampun kalau pernah buat salah (memang pon kan? he3..), minta maaf kalau pernah membutakan mata dan membuat tuli telinga bila korang memerlukan, bergurau pada waktu korang mau aku serius...
aku x tau mcmana mau gambarkan rasa syukur kerana dianugerahkan sahabat2 mcm korang..
mau bagi kuih raya, jauh...
mau bagi duit raya, kering...
jadinya, aku kirimkan doa ja la kan?

No comments: